Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Cadou de Mos Craciun

Posted by unepetitemonde pe decembrie 3, 2007

 

cadou.jpgCe cadou sa-i cer Mosului? Desi nu am mai avut problema asta pana acum, s-a ivit surprinzator din nu stiu ce motive. Poate din cauza stresului…da, cred ca asta e. Am fost atat de ocupata cu scoala, cu tezele astea aiurite, incat nu am mai avut timp sa ma gandesc ce as putea sa-i cer Mosului.

Mama ma pune de o saptamana sa fac o lista cu ce mi-as dori, dar pur si simplu nu am nicio idee. Nu vreau ceva scump, pentru ca asta ar insemna sa primesc un singur cadou, iar mie imi place sa vad dimineata sub brad multe cadouri stranse acolo, asteptand sa le deschid…

…si totusi, ce cadou sa-i cer Mosului?

(lina)

 

Un răspuns to “Cadou de Mos Craciun”

  1. StiiTuCIne said

    lina io ti-am spus…cere si tu imposibilul(MUSE) si pune-l pe Mos la incercare ;))

Lasă un comentariu