Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Google Translate si in limba romana

Posted by unepetitemonde pe mai 8, 2008

Google Translate si in limba romana
Citind pe blogurile pe care le frecventez zilnic .. asta ar fi vrut sa fie o introducere a ceea ce vreau sa va spun dar trec direct la subiect: De azi(cred) avem google translate si in limba romana.
Este o unelta grozava mai ales pentru cei ca mine care nu prea le au cu limba franceza si mai sunt si lenesi. Orice fraza ce nu stii sa o traduci, dai o fuga la google translate si ai rezolvat 🙂
Iata cateva din optiunile pe care le gasim pe google translate:
-sa traducem text introdus de noi
-sa traducem pagini web
-sa cautam texte in limba engleza si sa ni se converteasca in limba romana.
Bine, nu este tradus perfect orice text, dar pentru inceput este mai mult decat perfect.
Nu va mai tin din treaba, mergeti si vedeti !
Google Translate
Ii multumesc lui Razzvan pentru informatie.

5 răspunsuri to “Google Translate si in limba romana”

  1. […] aflat de asta cautand la Google dupa site-uri in romana si m-am documentat un pic aici: https://unepetitemonde.wordpress.com/2008/05/08/google-translate-si-in-limba-romana/ Posted in IT. Tags: engleza, Google Translate, roman englez, romana, tradu, traducere, […]

  2. cllod said

    de la stirimess am ajuns la tine si tu ma trimiti la Razzvan? OFfff

  3. pai eu am multumit celui de la care am auzit informatia … deci si la mine puteti citi cam acelasi lucru. Esentialul cred ca l-ati inteles:
    Google traduce si (d)in limba romana 😉

  4. […] Comentarii (RSS) « Google Translate si in limba romana […]

  5. Vlad Gidea said

    nu imi place..am incercat s atraduc siteul meu din romana in engleza si suna foarte nasol..mai dureaza pana se baga o baza de date cu expresii sau mai stiu eu ce…pana atunci vor traduce doar exact

Lasă un comentariu