Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Leech protect

Posted by unepetitemonde pe Aprilie 27, 2008

Leech protect
Daca aveti un cont de hosting cu o limita de trafic mica ar fi o idee buna sa puneti o protectie pentru a nu putea fi incarcate imaginile prin adaugarea acestora dintr-un alt site decat cel care il aveti. Protectia se face folosind mod_rewrite. Inainte de a o folosi trebuie sa va asigurati ca serverul are suport mod_rewrite – majoritatea serverelor au, dar nu strica o verificare in plus.

Pentru a proteja continutul adaugati in fisierul .htaccess din directorul radacina al siteului ( /public_html/ ) urmatoarele linii:

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?exemplu.ro [NC]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/imagine-default.jpg [NC]
RewriteRule \.(gif|jpg|jpeg|png)$ http://www.exemplu.ro/imagine-default.jpg [R,NC]
Click pentru a citi articolul complet-Leech protect

Un răspuns to “Leech protect”

  1. Andrei said

    Majoritatea firmelor de hosting includ si in Cpanel aceasta posibilitate prin LeechProtect…oricum,ca „beneficiu”,patit pe propria piele:

    Am omis sa sterg folderul de imagini de la un site mai vechi,si am constatat intr-o buna zi ca aveam ca referrer un site care afisa o imagine „hostata” in folderul respectiv….asa ca am luat-o frumos si am pus pe imaginea respectiva un WATERMARK ROZ cu reclama la site-ul meu,si am uploadat-o in tacere…si acum,dupa 5 luni inca mai este cu WATERMARK-ul respectiv si-mi aduce vizitatori:-))))

Lasă un răspuns

 
