Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Bee movie

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 28, 2007

bee.jpgAm fost ieri cu unchiul meu si verisorii mei in Plazza Romania pentru a vedea Bee Movie. La inceput nu am vrut sa merg deoarece il consideram pentru copii mici.Am mancat la Mc Donald’s apoi am plecat cu 10 minute inainte sa inceapa filmul. Am urcat niste trepte si unchiul meu a propus sa ne cumpere popcorn.Am ajuns intr-o sala in care erau maxim 30 de persoane si ne-am ocupat locurile.Scaunele erau foarte confortabile asemenea unor fotolii. Cu 3 minute inainte de inceperea filmului am vazut cateva reclame la pensii private si kinder nu mai stiu cum(reclama aia in care canta give a bite  hmmm to me and i give a bite hmmm to you).A inceput si filmul cu o albina care-si facea parul cu miere si se dadea cu deodorant de albine.
Cam atat va spun despre film pentru mai multe, mergeti la cinema, la Movieplex (unde am fost eu) sau oriunde veti avea confort sporit si va veti distra.
Albinuta de la inceput (cea care-si facea parul cu miere de albine) va da in judecata omul pentru ca le foloseste mierea.Cine va castiga? Va las pe voi sa aflati.
P.S. Biletul a costat 12 ron dar a meritat.
P.P.S. Daca va veti uita la film sa lasati o parere…

(tinu)

Lasă un răspuns

 
