Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Joc fain

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 22, 2007

Asta seara pe cand nu aveam ce face m-am gandit sa merg sa ma uit pe la marile magazine (virtuale) dupa laptopuri (preturi,marci). Am cautat pe la dc-shop deoarece acolo consider ca sunt cele mai mici preturi in materie de IT. Am gasit un notebook la 17 milioane(1700 ron) care este destul de „dotat” de acesti bani. Detaliile le gasiti aici
Am plecat sa vad ce gasesc si pe la altex. AM gasit un laptop de vreo 14 milioane dar putin mai slab dotat decat cel de la dc-shop(doar era si mai ieftin). Pe acest site vad in partea dreapta un joc cu Mos Craciun care se intitula ceva de genul „Lanseaza-l pe Mos Craciun si poti castiga un aparat foto.”

M-am bagat si eu sa vad care-i faza cu jocul si chiar mi-a placut.Este un Mos Craciun pe care-l in arunci dintr-o prastie si trebuie sa ajunga cat mai sus.Din dorinta de a face un punctaj cat mai mare(nu neaparat sa castig premiul) am pierdut vreo jumatate de ora pe la ora 12 noaptea.
Concluzia este ca: Jucati-l ca e fain!
Va astept cu rezultatele. Cel mai mare punctaj al meu este 19 mii si ceva😀 dar inca lucrez sa fac un record.:D

www.altex.ro

(tinu)

Lasă un răspuns

 
