Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Sfarsit de toamna

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 16, 2007

imagesa.jpg

Dupa-amiaza placuta de septembrie.Eu sunt pe banca,in parculet.Vantul adie placut.Deodata,am vazut un copacel.Parca ar fi aparut…in acel moment.Nu prea era ceva de el,decat o frunzulita verde.Ea inveselea tot parcul.Am stat doua clipe sa ma uit la ea.Era frumoasa.
In fiecare zi eu ma duceam sa vad frunzulita.Eram incantat de splendoarea ei.Parca ar fi fost o floare albastra intre sute de flori albe.Stateam cu ea pana la apus si ma gandeam ca ele,apusurile,sunt ca sangele si parca inrosesc pamantul.
Intr-o seara,m-am dus langa acea frunzulita care parea mai vioaie ca oricand..Deodata,a inceput sa bata vantul.Frunza isi simtea puterile slabite.Parul toamnei era o perdea de apa si se apropia cu viteza.Frunza auzea mereu,de acolo,din varf,vocile slabite ale tovaraselor sale ce o aparau strecurandu-se una cate una in vijelie.Vantul era foarte aproape de frunzulita,iar eu fugeam spre ea ca un nebun.Era prea tarziu…in acel moment,in mintea mea rasuna iar si iar :”S-a terminat!”.Ochii mi s-au umplut de lacrimi.A cazut un bun prieten,a fost pentru mine ca si un animal de casa.Am avut grija de acea frunzulita,dar acum…s-a sfarsit…
Ochii mei erau doi licurici care tremurau de frig….erau inlacrimati.

…Totul parea asa trist…

(ottie)

Lasă un răspuns

 
