Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Saraca Florenta

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 15, 2007

 images.jpg

Draga Florenta,

As fi tare fericit sa te revad.insa nu se prea poate;de aceea iti scriu si iti povestesc ce am facut in acest weekend.Sambata m-am trezit de dimineata si am plecat impreuna cu cativa colegi si cu parintii lor la Botosani.Am mers mult,ce-i drept,da am ajuns cu bine.In sfarsit,am mai facut noi cateva cumparaturi,dar in cele din urma am intrat la teatru si ne-am ocupat locurile.Luminile s-au stins.Pe scena a aparut un omulet imbracat tot in verde si a inceput sa danseze.Acesta sarea dintr-o parte in alta,luminite tinandu-se dupa el.Luminile s-au stins…iar;dupa care s-au aprins.In locul omuletului era,acum,un balaur cu sapte capete.Dupa cum arata,parea sa fie un om imbracat intr-un costum de plus.Acesta nu dansa,doar se balanganea.Deodata,multi omuleti verzi au aparut de peste tot:de sus,de jos,din spate,din fata,din stanga,din dreapta si au prins balaurul si l-au omorat.Sigur ai fi ras la scena asta.Au mai fost cateva scene haioase,dar niciuna la fel ca aceea pe care am povestit-o.Dupa ce s-a terminat,ne-am luat un suc,am plecat,am ajuns acasa,m-am culcat,m-am sculat si ti-am scris tie.

Cu drag,prietenul tau,Marin.

(ottie)

Lasă un răspuns

 
