Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Cel mai misto cadou

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 15, 2007

Ieri se pare ca am primit o leapsa de la piticstyle

Una din dorintele mele este de a-mi lua un laptop. Nu vreau sa fie de ultima generatie pentru ca nu as avea nevoie de el pentru a pune jocuri ci doar pentru a invata programare web.Cu internet de la zapp este foarte interesant deoarece ai laptop si daca pleci undeva si ai semnal pe zapp ai si internet…este foarte misto.

Cel mai nasol lucru este ca nu imi pot permite sa imi achizitionez un asemenea cadou si din pacate nici mosul nu prea are bani.Eh…mai astept poate de majorat pana peste 4 ani imi voi strange niste bani si cu ce imi vor mai da parintii poate pun si eu d-un laptopulet. Sau daca vrei voi cei care imi cititi blogul(desi nu cred ca este cineva) sa puneti bani mana de la mana sa ajutati un copilas care are nevoie de doar un laptop nu ma voi supara.

Sa aflam ce cadouri si-ar dori razzvan Loke si aadryanaa

(tinu)

Un răspuns to “Cel mai misto cadou”

  1. aadryanaa said

    normal ca-ti citim blogul… altfel de ce as spune ca si eu vreau unul😀 (un laptop, nu un blog.. din ala am deja).

Lasă un răspuns

 
