Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Cand am aflat de Mos Craciun?

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 10, 2007

santa.jpegSe pare ca am primit prima mea leapsa de la Razzvan
(cu ocazia asta ii multumesc frumos-ce super)
Cand am auzit de Mos Craciun…pai pe la varsta de 5 ani si era super misto ca mama imi zicea sa ii las o cana cu lapte ca i-o fi sete si lui. Parintii ma luau in bucatarie sa mergem sa mancam iar mama iesea subtil ca sa il „primeasca” pe Mos. Cand plecam de la masa gaseam cadourile sub brad si din cana se bause… ca deh ii era sete lu’ Mosu’.

Mai tarziu pe la 8 ani… trebuia sa ii scriu Mosului ca sa stie ce sa imi aduca. Eu puneam scrisoarea la usa si cand reveneam sa vad ce s-a intamplat cu ea…disparuse. In final un var de-al meu mai rautacios( verii mai mari sunt foarte rautacios…asa sunt si eu-rusine sa-mi fie!)mi-a spus ca nu exista si la inceput nu credeam dar pana la urma…dupa cercetari indelungate am ajuns la concluzia ca nu exista….cam atat

Sa vedem cand a aflat dojo de Mosu’

(tinu)

Un răspuns to “Cand am aflat de Mos Craciun?”

  1. […] Mi-s datoare cu o leapsa […]

Lasă un răspuns

 
