Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Se lasa cu emotii

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 7, 2007

Cand credeam ca nu poate merge mai prost de atat, s-a intamplat. 05.12.2007. poate o zi obisnuita pt altii, dar…exista un dar. Ma trezesc la 11 destul de relaxata, ascult muzica, ma uit la “casa foster” pana cand usa de la intrare se deschida, iar mama isi face aparitia agitata. Intra cu viteza fulgerului la mine in camera si ma roaga sa ma imbrac, ca sa nu intarzii. Intr-adevar, era ziua tezei la matematica. Ma imbrac, incercand sa-mi mentin calmul si sa nu disper…ce naiba, e doar o teza…cat de greu poate fi? Afara ploua, iar umbrela mea nu se deschidea, in masina piciorul mi s-a agatat de scaun si sa nu mai spun ca m-am impiedicat si cu stangul in drum se clasa. Dupa ce ca eram destul de stresata mi s-a mai confiscat si telefonul…imi venea sa plang. In sfarsit, apare domnul director, ne da subiectele…usurele de altfel. Intr-o ora si jumatate am terminat, apoi mi-am rezolvat exercitiile inca o data (ca sa fiu sigura) dupa care am predat lucrarea. Ne-au tinut in suspans 2 zile. Dimineata de 7 decembrie. Am ajuns, ca de obicei, printre primii in clasa. Imi era destul de somn, asa ca am pus capul pe banca. In clasa intra Tinu si se apropie de mine. “am luat 10 (si trage un zambet larg pana la urechi)” eu: “si de mine stii ceva?” Tinu: “pai tu ai luat 9…” in acel moment totul se prabusise pentru mine, imi venea sa plang, sa urlu. Ce nu facusem bine? Inainte ca eu sa ii pun aceasta intrebare Tinu a continuat “9. 60”. De data asta imi venea sa urlu de bucurie. Sunt multumita de nota luata si sper sa ma descurc mult mai bine la tezele de la romana respectiv istorie.

P.S. Tinu a luat nota 10 (felicitari!), iar de Ottie nu stim inca nimic.

(lina)

Lasă un răspuns

 
