Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Distractie vs. plictiseala

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 7, 2007

ascunselea1.jpegDupa ce ca mi-a confiscat si telefonul la scoala, tot pe mine cade vina. De unde era sa stiu ca nu trebuie sa vin cu el la scoala? Bine ca l-am recuperat. De primit telefonul, l-am primit, dar din pacate nu imi mai mergea netul. Parca era o conspiratie impotriva mea. Azi nu telefon, maine nu net, poimaine cine stie…nu calculator sau nu televizor (Doamne fereste!). Si cum cele doua se completeaza perfect, iar daca lipseste una copilul se plictiseste, uitati cum se distreaza fata: normal ca daca m-am plictisit trebuia sa plictisesc si pe altii, dar n-a fost chiar asa. Din fericire mama se plictisea si ea si am propus sa ne jucam de-a v-ati ascunselea si, sprea marea mea uimire, a acceptat! Ne-am ascuns fiecare de cateva ori, ne-am gasit, ne-am facut si poze chiar. Concluzia ar fi ca daca va plictisiti puteti oricand sa apelati la un parinte ca poate si el se plictiseste si are chef sa se joace.

(lina)

Un răspuns to “Distractie vs. plictiseala”

  1. StiiTuCIne said

    lina eu am o problema…:( mama nu incape in sifonier :((

Lasă un răspuns

 
