Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Am trecut de una

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 5, 2007

test.jpg5 Decembrie.Ce zi…o zi incarcata,o zi mohorata si totodata vesela,plina de emotii.De ce a fost asa?Din cauza tezei la matematica care a fost si usoara,dar si grea,cu exercitii si de algebra,si de geometrie(logic).Cum am ajuns la scoala am intrat in clase,dupa care in banci facand prea putina galagie.Toti ceilalti 13 elevi,de clasa a 7a si de a 8a,erau tacuti,unii isi repetau,altii se uitau pe pereti probabil rugandu-se la Dumnezeu sa pice ce stiu ei mai bine.In sfarsit,au sosit asistentii cu foile pe care trebuia sa scriem rezolvarile si cu ciornele;mai tarziu a sosit si domnul director cu subiectele.Ne-a urat succes,ne-a luat telefoanele si a iesit din clasa ca o furtuna.Asistentii ne-au impartit subiectele,ne-au urat si ei succes,iar noi ne-am apucat de treaba.Era 12 si 20 si eu am terminat primul subiect…in sfarsit…am avut cateva greseli pe care le-am corectat pe parcurs,iar la subiectul doi am pierdut doua puncte(sper ca doar atat,desi nu cred).
Maine sau cel tarziu poimaine vom reveni cu un articol in care vom spune notele obtinute

(ottie)

Lasă un răspuns

 
