Mica noastra lume

… sau fiecare cu lumea lui

Mari emotii

Posted by unepetitemonde pe Decembrie 4, 2007

lau.jpegMaine este ziua cea mare: se desfasoara teza la matematica la clasa a VII-a si a VIII-a pe acest semestru.Va fi o teza foarte grea si cred ca nu voi reusi sa fac subiectul de geometrie.Sper ca voi cadea intr-o clasa in care vor sta niste supraveghetori care ne vor lasa si pe noi sa colaboram ca, cel putin la mine in clasa vor fi unii dintre cei mai buni la matematica si e ok. Nu ma bazez pe ideea sa copiez, sincer nici nu vreau asta, doar sa fiu ajutat cat de cat. Sper ca maine sa ma incadrez in timp si sa rezolv cat mi-am propus si corect. As vrea sa nu se repeta ce s-a intamplat la teza de anul trecut. Cand ni s-au dat subiectele parca as fi uitat tot si am stat foarte mult sa rezolv niste itemi pe care i-am considerat niste banalitati dupa teza, iar cand am fost anuntat ca mai avem 10 minute a inceput sa mi se faca rau:imi tiuiau urechile, nu mai auzeam si cred ca eram cu un pas sa lesin. Nota de anul trecut a fost 8. Multumitoare pentru prima teza si m-a consolat si faptul ca mai multi copii buni au luat aceeasi nota. Anul acesta as vrea sa iau mai mult pentru ca aceste note vor conta si la admiterea de la liceu si am auzit ca cei din mediul rural vin cu medii mari si parintii imi tot zic ca eu nu voi avea loc la clasa unde mi-am propus sa intru. Astept cu nerabdare sa se termine prima teza(de fapt toate) si sper sa iau o nota mare pentru a-mi creste moralul ca sa fie bine si la celelalte 2 teze pe care le voi da(geografie si romana).
S-auzim de bine!

P.S. Ma scuzati daca acest post este scris cu greseli dar a fost scris in graba pentru ca toata ziua nu am avut niciun pic de inspiratie(matematica-i de vina) si mi-a venit acum pe seara ideea . Am plecat sa ma culc!

Ciao!

(tinu)

2 Răspunsuri to “Mari emotii”

  1. Dojo said

    BAFTA …

    Lasa inspiratia de la vecini ca nu e nevoie de ea. Pierzi numai timpul. Concetreaza-te mereu pe task-urile tale si va fi oK🙂

    Astept vesti de NOTE mari😉

  2. banel said

    iau 10;)

Lasă un răspuns

 
